.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپايي نمايشگاه بهاره در مازندران با 1400 غرفه

معاون توسعه و تجارت خارجي سازمان بازرگاني مازندران از گشايش يك‌‌ هزار و 400 غرفه نمايشگاه فروش بهاره در 17 شهرستان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محسن كاكويي پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمايشگاه فروش بهاره مركز مازندران اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه تنظيم بازار داخلي، تعديل قيمت كالاهاي ضروري و حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان است.
وي تاثير نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در بازار را كمك به تنظيم بازار، عرضه مستقيم كالا توسط توليد كنندگان عنوان و بيان داشت: ايجاد امكان دسترسي بهتر مردم به كالاهاي مورد نياز با قيمت مناسب، ايجاد فضاي رقابتي به منظور افزايش كيفيت كالاها از ديگر اهداف برپايي نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم كالا است.
كاكويي افزود: در استان مازندران 17 نمايشگاه فروش بهاره داير شده است كه در تمام شهرها از نيمه دوم اسفندماه آغاز به كار كرد، و در سه شهر بابلسر، نور و فريدونكنار به دليل توريستي بودن و رفاه مسافران نوروزي از تاريخ 25 اسفندماه تا پنج فروردين‌ماه سال آينده داير خواهد بود.
معاون توسعه و تجارت خارجي سازمان بازرگاني مازندران گفت: تمام كالاهاي قابل عرضه داراي استاندارد و از كيفيت بالايي برخوردارند.
رئيس اداره بازرگاني شهرستان ساري نيز در مراسم افتتاح نمايشگاه فروش بهاره مركز مازندران گفت: در نمايشگاه فروش بهاره مركز مازندران كالاها و اقلام مورد نياز در ايام نوروز در230 غرفه عرضه شد.
ابراهيم محمدي اظهار داشت: اين نمايشگاه با 15 تا 30 درصد كالاهاي اساسي شامل پوشاك، كيف و كفش، مواد پروتئيني، شيريني و شكلات، انواع خشكبار، لوازم خانگي و انواع ميوه‌ها را در فضايي به وسعت 7 هزار متر مربع در اختيار مصرف كنندگان قرار مي‌دهد.
رئيس اداره بازرگاني شهرستان ساري افزود: كميته نرخ‌گذاري و كيفيت كالاها نيز همزمان با افتتاح نمايشگاه فروش بهاره فعال و نظارت خود را انجام مي‌دهند.
وي با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه محصولاتي از استان‌هاي مختلف كشور نيز در معرض فروش گذاشته شده است، تصريح كرد: استان‌هاي خراسان رضوي و اصفهان نيز كالاهاي خود را براي عرضه در اين نمايشگاه ارائه كردند.
رئيس اداره بازرگاني شهرستان ساري تعداد غرفه‌هاي اين نمايشگاه را 230 غرفه اعلام كرد و افزود: 45 غرفه توليدي، 93 غرفه عرضه مستقيم و بقيه نيز غرفه‌هاي توزيع كننده كالاها اختصاص داده شده است.
نمايشگاه فروش بهاره شهرستان ساري از امروز در كيلومتر هفت جاده ساري ـ نكا ساختمان وفاييان آغاز به كار كرده و از 15 تا 25 اسفند ماه از ساعت 10 تا 21 براي بازديد مصرف‌كنندگان داير شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.